fredag 15 februari 2013

Veckoreflketion nr 2

Under vecka 5 skulle vi ha en föreläsning som blev inställd, detta resulterade i att det blev en ganska kort vecka. Jag känner att jag inte lärde mig så mycket. Då jag kände att assignmentet mer var en IKT uppgift och det andra att jag är redan van att använda internet och många av de olika plattformar som finns. Och på grund av det lärde jag mig inte så mycket. Jag förstår att alla är inte så vana att använda internet eller vågar att gå in i okänd mark.

Så på stort sätt var det en ganska lugn vecka för mig. Det är intressant att diskutera och se hur andra använder sig både datorn och internet. För visa är det ett redskap och ett verktyg som har stor betydelse i vardagen. Medan för vissa räcker det att veta hur man svarar på ett mail eller kan gå in på sidor som facebook. Både datorn och internet har ett stort nätverk av olika användare som använder det på helt olika sätt.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar